Політика повернення (обміну) товарів
Шановні покупці!
Група компаній «ІМПУЛЬС» приділяє належну увагу не тільки реалізації обладнання, а й якісному сервісу. Ми маємо власний сервісний центр, який забезпечує повний сервісний супровід усього асортименту представленої техніки. Все обладнання проходить передпродажну підготовку та тестування для того, щоб протягом тривалого часу доставляти нашим клієнтам лише позитивні емоції.
Політика повернення
Тим не менш, існують випадки, при яких покупець хоче повернути (або обміняти) товар (у тому числі належної якості). У цих випадках ми діємо суворо у рамках Закону України „Про захист прав споживачів”. Витяг із Закону наведено нижче.
Стаття 9. Права споживача на придбання товару належної якості.
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня купівлі, якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також є в наявності розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Таким чином, покупець може повернути (або обміняти) товар належної якості протягом 14 днів з дати продажу.
Умови повернення (обміну) товару належної якості:
- товар не був у вжитку і не має слідів експлуатації покупцем: сколів, подряпин, потертостей, написів тощо;
- на товарі повністю збережено маркування виробника;
- збережено повну комплектацію та фабричне пакування товару;
- товар зберіг свої споживчі якості.
Умови повернення коштів
Повернення Покупцю коштів здійснюється готівковим чи безготівковим платежем, залежно від цього, який платіжний засіб було обрано під час оплати товару.
Терміни повернення коштів:
- У випадку відмови від товару, сплаченого за безготівковим розрахунком (перерахування коштів протягом 7-10 днів після отримання письмового запиту).
- У разі відмови від товару, сплаченого готівкою (передача коштів протягом 3-5 днів після подання Покупцем письмової заяви).
Переконливо просимо Вас не купувати товар «наосліп». Ви завжди можете отримати у наших менеджерів вичерпну інформацію про всі властивості товару, що Вас цікавить.