Продавець Магазин торгового, фіскального та банківського обладнання розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
337 відгуків
проспект Гагаріна, 41/2, офіс №5 (2-й поверх), Харків, Україна
+380 (97) 037-63-76
+380 (50) 733-68-04
Магазин торгового, фіскального та банківського обладнання «RRO-SHOP». Сервісний центр «ІМПУЛЬС».
Кошик

Значення функції збереження бази даних (BackUp) за умови сучасної автоматизації торгівлі

Значення функції збереження бази даних (BackUp) за умови сучасної автоматизації торгівлі

 

          Процес автоматизації торгового магазину складається з кількох основних етапів:

  • встановлення та налагодження програми обліку;
  • підключення та налаштування торгового обладнання;
  • створення бази даних товарів, постачальників тощо;
  • запуск торгової точки.

 

          Одним з найбільш трудомістких етапів на початку роботи магазину є створення та наповнення бази товарів. Власне, база товарів основа будь-якої торгівлі. Звичайно, є торгові точки, де кількість позицій, що пропонуються, невелика, але найчастіше йдеться про тисячі і десятки тисяч позицій номенклатури товарів. На створення таких баз та налаштування їх під конкретні умови продажу (наприклад вибір групи податків для окремих категорій продукції тощо) йде пристойний період робочого, а часто й неробочого часу.

          Після того як ми впоралися із створенням бази, настає час початку роботи роздрібного магазину торгівлі. На цьому етапі відбувається кропітка щоденна доробка і притирання нюансів взаємодії всіх процесів, що відбуваються на точці продажів. Насамперед це правильна організація надходження та прийому товарів складу магазину від постачальників. Повинна бути відпрацьована коректна схема обробки прибуткових товарних накладних, щоб товар міг якнайшвидше потрапити на прилавок магазину, а не лежати цілодобово на складі, чекаючи своєї черги. Далі, важливим є момент наявності на пакуванні товару штрих-коду. Як правило, більшість позицій вже матимуть свій штрих-код від виробника, але є групи товарів, які не мають таких. Такі товари необхідно додатково промаркувати етикетками зі штрих-кодами. Це дозволить суттєво скоротити час обслуговування покупця на касовій зоні. Якщо є необхідність організації бонусної системи для покупців, то доведеться витратити час на створення та налагодження бази покупців, яким планується надавати ту чи іншу знижку.

          І ось процес торгівлі запущено повністю, налагоджено надходження товару на склад, налагоджено відпуск товару покупцям. Йде накопичення даних у базі щоденних продажів і надходжень. І начебто можна розслабитися і, як кажуть, «видихнути», але у всьому цьому ланцюжку дій немає однієї дуже важливої ​​операції. А саме  не організовано резервне копіювання основної бази даних програми обліку. І всі наші «титанічні» зусилля з налагодження та налаштування роботи магазину можуть просто зникнути в одну мить — стрибок напруги в мережі живлення, порив труб холодного або гарячого водопостачання, вихід з ладу жорсткого диска на основному комп'ютері, та й просто необережне видалення файлів (адже людський фактор ніхто не скасовував).

          Для того, щоб уникнути всіх цих неприємних і «валідольних» процесів відновлення баз наново з «нуля», ми рекомендуємо використовувати функцію BackUp із збереженням резервної копії не тільки на жорсткому диску ПК, але й у хмарному сховищі, наприклад, такому як Google Drive. Збереження копії в «хмарі» дає високу ступінь гарантії того, що навіть при повній заміні базового комп'ютера всі наші дані з продажу, налаштування та напрацювання, які ми робили під час експлуатації програми обліку торгівлі, будуть відновлені цілістно та безпечно.

 

программа резервного копирования UniproBackUp

          З додаткових можливостей цього продукту відзначимо можливість робити резервні копії не тільки безпосередньо самої бази програми обліку Unipro Retail, але і будь- якого іншого файла або теки, що знаходяться на жорсткому диску комп' ютера. Це дуже зручно, наприклад, під час роботи з ПРРО (так званим програмним РРО), який так само зберігає свої робочі файли на комп'ютері, і їх також бажано зберігати у резервних копіях.

автоматизация магазина розничной торговли

          Ну і звичайно процес збереження резервних копій повинен бути автоматизованим, тобто незалежним від самого оператора. У меню програми налаштовуються час і дні, коли інформація буде автоматично копіюватися, також вказуються місця зберігання резервних копій. Таким чином, повністю відсікається вплив людського фактора, такі фрази як «забув», «не встиг» більше не впливають на роботу — все відбувається в автоматичному режимі. І додатково до цього є можливість налаштувати надсилання контрольних повідомлень про створення резервних копій, які надходитимуть або на адресу електронної пошти, або в месенджери Viber/Telegram.

автоматизация торговли

          На прикладі простої та доступної програми для створення резервних копій торгової бази UniproBackUp можна з упевненістю сказати, що налаштування копіювання займе кілька хвилин, але заощадить години або навіть дні роботи з відновлення втраченої інформації.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner