Етикетки для штрих-кодів (для маркування товарів)

Етикетка — необхідний атрибут маркування товару!
Маркування товару набуває дедалі більшого значення в умовах сучасної торгівлі. У будь-якому, навіть невеличкому магазині, асортимент продукції зазвичай неухильно зростає. Для того, щоб швидко та якісно обслужити покупця, необхідно забезпечити наявність на пакуванні з товаром етикетки з нанесеним штрих-кодом. У найпростішому варіанті на етикетці буде відображено лише найменування, ціна та банальний номер артикула (код товару в базі обліку Вашого магазину).
Сучасне торгове обладнання дозволяє легко та швидко сформувати етикетку з необхідною інформацією для наклеювання на пакування товару.
Найпростіший варіант маркування — використання ручних етикет-пістолетів. За допомогою такого пристрою на паперовій етикетці розміром 21х12 мм чорнилом наноситься номер артикула або дата виготовлення. Завдяки клейовій основі етикетка надійно закріплюється на пакуванні. Якщо ж застосувати дворядковий етикет-пістолет під етикетку 26х16 мм, з'являється можливість відобразити два рядки: наприклад, нанести дату виготовлення та кінцеву дату використання продукту.
В умовах сучасної автоматизації магазину, виробництва або складу найбільш зручним є використання для маркування товару термоэтикетки.
Термоетикетка виробляється у найрізноманітніших розмірах, починаючи від 21х14 мм і закінчуючи 100х150 мм (та навіть більше). У роздрібній торгівлі найпопулярнішими є термоетикетки форматів: 58*40 мм Т.Eсо, 58*30 мм Т.Eсо та 40*25 мм Т.Eсо. Такі етикетки дозволяють розмістити на своєму полі:
- штрих код;
- ціну товару;
- назву торгової точки (або виробника);
- код товару;
- дату виготовлення та термін придатності;
- логотип компанії.
Нанесення інформації на таку етикетку здійснюється за допомогою спеціального принтера друку етикеток. Термопринтер формує зображення на етикетці шляхом нагрівання верхнього термочутливого шару у потрібних місцях. Далі, за допомогою клейового нижнього шару, етикетка (з нанесеною інформацією про продукт) кріпиться на пакуванні.
Такий самий принцип маркування використовується і в торгових терезах з друком. Якщо на торговій точці є ваговий товар, то використання вагів з друком етикеток є просто необхідним. У принтер таких ваг встановлюється така ж сама термоетикетка для ваг з розміром 58х40 або 58х30 мм. На платформу кладуть відібраний у пакет ваговий продукт, далі необхідно набрати за допомогою клавіатури вагів код цього товару. Після цього відбувається друк етикетки з інформацією про вагу, ціну за кілограм та вартість конкретної покупки. Залишається наклеїти етикетку на пакет та пройти на касу для оплати.
Термоетикетка використовується не тільки в продуктових магазинах, але й у будь-яких інших торгових точках. Наприклад, у магазинах одягу або взуття етикетка застосовується для нанесення інформації про розміри та ціну виробу. У будівельних магазинах, де є досить велика номенклатура однотипної продукції, термоетикетка зі штрих-кодом дозволить чітко ідентифікувати конкретну позицію товару для формування чека на касі. І таких прикладів можна наводити безліч. Тому ми рекомендуємо йти в ногу з часом і застосовувати сучасні технології для маркування, використовуючи термоетикетку. Це суттєво полегшить працю Ваших співробітників та заощадить час Вашому покупцю.