Продавець Магазин торгового, фіскального та банківського обладнання розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
294 відгуків
проспект Гагаріна, 41/2, офіс №5 (2-й поверх), Харків, Україна
+380 (97) 037-63-76
+380 (50) 733-68-04
Магазин торгового, фіскального та банківського обладнання «RRO-SHOP». Сервісний центр «ІМПУЛЬС».
Кошик

Як зареєструвати РРО (касовий апарат)?

Як зареєструвати РРО (касовий апарат)?

Отже, Ви маєте в наявності касовий апарат або фіскальний принтер (далі— РРО), який необхідно зареєструвати в органах Державної фіскальної служби України (далі— ГФС). В даний час в Україні діє Порядок реєстрації і застосування РРО, затверджений Міністерством доходів і зборів України. По посиланню, розташованої вище, можна ознайомитися як з самим Порядком, так і з формою різних бланків. Тим не менше, наші фахівці регулярно стикаються з питаннями користувачів, стосовно реєстрації РРО. У даній статті ми постараємося розкласти відповіді на дані питання «по поличках».

 

1. Документи, необхідні для реєстрації РРО:

  1. Паспорт (формуляр) РРО.
  2. Документ на право власності (накладна на придбання, договір оренди тощо).
  3. Договір з центром сервісного обслуговування (ЦСО). При цьому необхідно впевнитися в тому, що ЦСО має законне право обслуговувати РРО саме Вашої моделі. Це дуже важливо, оскільки обслуговування РРО сервісним центром, що не мають на це право, може створити дуже серйозні проблеми для власника, аж до штрафних санкцій.

При реєстрації колишнього у вживанні РРО потрібно не упустити момент, пов'язаний з тим, що максимальний термін служби будь-якого РРО становить 7 років з моменту введення в експлуатацію. Іноді буває доцільніше придбати і зареєструвати новий, ніж на невеликий термін реєструвати колишній у вживанні РРО.

Необхідно упевнитися, що зареєстрований РРО перебуває в Державному реєстрі РРО. А якщо виконується первинна реєстрація, то вибраний касовий апарат обов'язково повинен перебувати у Розділі 1 Реєстру.

 

2. Надання документів в ГФС та отримання фіскального номера

Після надання в ГФС пакета документів, описаного в попередньому пункті, ГФС перевіряє їх і створює обліковий запис для даного РРО у своїй базі. За РРО резервується 10-ти розрядний фіскальний номер (ФН) і на руки користувачеві видається довідка про резервування фіскального номера, яка має термін дії - 5 діб. В цей строк необхідно провести в ЦСО процедури фіскалізації та персоналізації. Інакше, довідка про резервування ФН втрачає свою актуальність і Вам буде необхідно заново подавати документи.

 

3. Введення в експлуатацію РРО в ЦСО.

Маючи на руках довідку про резервування бажано в найкоротший термін надати її в ЦСО (з яким укладено договір на обслуговування) разом з РРО.

ЦСО виконує наступні дії:

  1. Програмує в пам'яті РРО фіскальний номер, податковий номер, адреса встановлення РРО, схеми оподаткування і т. д. При цьому, якщо РРО є новим, то він безповоротно перекладається з навчального у робочий (фіскальний) режим.
  2. Виробляє персоналізацію РРО, тобто віддалену реєстрацію на сервері фіскальної служби.
  3. Опломбує РРО спеціальними засобами контролю.
  4. Оформляє і видає на руки користувачеві наступні документи: довідку про опломбування та акт введення в експлуатацію.

      

4. Остаточна реєстрація РРО в ГФС.

З документами від ЦСО (але без самого РРО) Вам доведеться ще раз відвідати податкову інспекцію, яка і завершить процедуру реєстрації видачею реєстраційного посвідчення. Саме з цього моменту можна починати експлуатацію РРО.

5. Висновок.

Як бачите, процедура реєстрації РРО є досить нескладною. Незважаючи на це, наші фахівці не залишать без уваги жодне Ваше питання з цієї чи іншої теми, пов'язаної з РРО. Звертайтеся!

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner